Chacha

God morgon bitchööös!
 
Igår var jag på releasen av Body Pump 91 (nu skulle jag lägga in ett youtubeklipp på det tänkte jag, men det funkade inte att bädda in av nån himla anledning. Ett officielt klipp alltså, inte på när just jag kör. Det är nämligen samma överallt) Synd, ni får googla. :)
 
Sen var jag så himla pepp på öl i Linköping med prick ingen kunde följa med mig. Istället tog jag min rödvinssåsoskuld. Det smakade Ess Kå I Te. Måste, för mitt köksego, göra en ny så snart som möjligt. 
(Och då tänka på att kalvbuljongen är koncentrerad...Det räcker alltså med en matsked plus vatten, inte tre deciliter, som jag tog. Ett litet tips till er förstagångsrödvinssåsgörare)
Tips till rödvinssåsen (eller till allt matigt egentligen) är den här himla parmesansåsen Är inne på burk nummer två och upptäckte den i fredags. 
 
klockan 20.23 låg vi på kammarn och det kan kanske varit därför jag sen vaknade halv tolv och var vaken till himla kvart över tre - halv fyra. Dösegt. 
 
Idag står noll saker på programmet, hade jag inte haft döont i trapezius (som förövrigt är typ den enda muskel jag kan frän-namnet på) så hade jag kanske gått på Body Pump idag igen. Men det får jag nog stå över. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0