Ursäkta frånvaron.

Trots att jag varit i Sverige har det inte blivit mycket nedplitat här. Det finns bara en anledning till detta och den stavas Paradise Hotel. Jag är nu ikapp det jag missat i Spanien. Det var jag efter en dag. Vet inte om jag ska skämmas eller stoltsera med den informationen. 
 
Jag har laddat ned appen wonder weeks. En app där man kan se vad ens barn är på för humör. typ. Elton har, sedan jag skaffade appen, varit på strålande humör (enligt appen alltså) och enligt den ska han vara det enda tills imorgon. Har varit så nyfiken på vad som ska hända tills imorgon, hur han ska förvandlas till ett litet monster.
(Ni ser ju där, han ska precis in i ett åskmoln)
 
Inser ju också att det här kan man ju inte tro på, men faktum är att idag när jag skulle lägga honom vid halv elva, då han alltid annars sover så kom det endast gallskrik och inte minsta lilla trötthet ur ungen. Han är vaken än (klockan ett) och blir så sjukt förbannad om man försöker lägga honom. Och jag inser att det här kommer bli hans första dag då han endast sover en gång på dagen. 
 
Ser inte asmycket fram emot mindre sömn och aptit, som appen utlovar. han har trots allt vaknat innan fem i typ två veckor. 
Här sitter han och inte sover. 
 
Annars letar jag veganrecept inför premiären av Så mycket bättre som vi ska titta på hemma hos oss. Veganskt lät som en kul utmaning så att så får det bli. Snaxx alltså, inte middag eller så. 
Morsning and good bye, nu måste la barnet somna? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0