Torsdag.

Jag har kommit ur mitt bloggtänk känner jag. Tar aldrig bilder längre. Idag hade jag tillexempel kunnat fota när jag var i Mjölby och åt lunch på Golden Thai med Carro o Elton, eller när jag hjälpte Elin med SVINrolig matte. (Alltså nu tror jag inte att hon blev mycket klokare tack vare mig, jag hoppade ju av lärarutbildningen av en anledning, men JAG hade iaf väldigt roligt under tiden jag gav mig på att lösa hennes uppgifter.) 
Nu är jag asapepp på att också skriva högskoleprovet. Gud va kul! Måste göra någon gång. Kanske får man hoppa över allaalla andra delar förutom matten?
 
Åter till ämnet. Jag kunde också fotat när jag gav Nils sin Psy-docka som sjunger Gagnam Style som vi köpte till honom i Altea. Alltså han stod orörlig i flera sekunder och bara tittade. "Nils kan sätta på den" sa han och sen drog dom iväg mot stationen för att ta tåget hemåt, som ett helt disco genom Mjölby. Fick ett klipp av Carro från perrongen där det också var fullt ös i Nils vagn. Undrar så hur många hjärnblödningar den framkallat mellan Mjölby och Stockholm. 
 
Kom hem och isolerade lite pool så att jag nu har håret fullt med fogskum, och nu kollar jag på Halv åtta hos mig och dricker ett glas vin. Så himla lyllo mig. 
 
Nu ska jag lösa vidare gamla högskoleprov här. Morsning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0