Postkodmiljonären.

Tänkte börja med att visa vad som händer precis bredvid mig där jag sitter och slösurfar
Rivning av kök helt enkelt. Men det bryr vi oss om sen. (socialen läser inte bloggar va?)
 
Nu bryr vi oss om att jag den här månaden har TVÅ lotter i postkodlotteriet. (Försäljaren som ringde sa att man kjunde välja mellan två eller fyra, självklart valde jag bara två. Svindyrt ju. Sen slog det mig såklart att man kan ju alltid välja noll. Men då var det försent) 
Iaf, när jag vinner (Ska bli så SKÖNT!) alla dom där miljonerna som skulle lottas ut så ska jag UNNA MÄ följande: 
Den här jackan
 
Snygga och sköna löparskor och kläder, skidor, ett nytt kök - pinterestar ihjäl mig just nu. Allt jag vet är att jag vill ha helkaklat (köksdelen), utdragslådor nere och överskåp som går upp till taket. I vitt allt (utom kaklet, det får gärna va "stenfärgat" sten <3, Hundratusen saker till trådgården (möbler, krukor etc. etc.), hur mycket förvaringssaker som helst (pratade med syrran om detta igår. Älskar lådor att förvara i, sätta ettiketter och sortera. Det blev min hobby...att förvara saker) 
 
Oj, nu glömde jag visst publicera det här. mors! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0