När vi är tillsammans.

I lördags kickade Så Mycket Bättre igång och det är egentligen ett program jag aldrig riktigt följt, men Ola Salo skulle få mig att kolla på vilken skit(?) som helst. 
 
Vi firade detta trevliga lördagsnöje genom att plocka hit Chrille, Lie, Kamilla och Amanda och äta vegansk "mat" (Det mest matiga var nog quesadillas. Annars hummus, salsa, guacamole, hollidaydipp, grönskasdippning och säkert nån mer. Chirre, typ.)
 
Tror det där kommer bli en jäkla killeromgång av Så Mycket Bättre. Alltså bara att Carola är med! Vilken grej va! Må hon va obehaglig att höra tala och se på, men jösses vilken artist. 
 
Och Ola Salo alltså! Vilken jäkla hjälte och förebild. Lev stort och mycket och här och nu och ångra inget och lev hur du vill. 
Just så önskar jag att jag känner att jag levt när det är försent att ångra sig sen om hundra år när jag ska kasta in handduken. 
 
Längtar redan till nästa program, även om jag får se det på söndagen då jag och Carro ska på Flashdance på lördag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0