Fullspäckad vecka. Redan.

Eeeeh, inte konstigt att veckorna rusar fram, den här veckan är bokad till bredden redan. 
 
Ska alldeles strax göra mig tjusig och ta med Elton på babysång, sen efter lunch kommer Carro och Nils till Mjölby så då ska jag in dit och träffa dom (längtar ihjäl mig) sen ska väl vi prata om vår NY-resa gissar jag. (Sa jag det, att jag ska till New jävla York? Ja, det gjorde jag kanske. Men det tåls att sägas igen. Jag säger det ungefär tre ggr i timman till Christian här hemma. "Jag ska till New York. G'day mate" skojade jag. osäker på om han fattade eller tror jag är helt himla pantad.)
 
Imorgon är det babysim och på onsdag kommer Stina och Thindra och äter lunch. På torsdag är det veckans höjdpunkt för då kommer Elin och behöver hjälp med matte!! HUR KUL att få klura lite matte? Längtar ihjäl mig. 
 
Sen är det helg och då ska vi till Stockholm för jag och Carro ska på Flashdance. Innan det ska vi förmodligen äta skaldjur på B.A.R (som det inte gick att länka till nu, konstigt nog)
och om jag får bestämma så hälsar vi på Elin och Henke i Södertälje på vägen upp och Rickard och Amanda i Lkpg på vägen hem. Jag måste köpa ett par nya löparskor av Rickard vid tillfälle (eller av Löplabbet) för jag ska nämligen springa tjejmilen i juni. i New York. Sa jag det? Att jag ska till New York? 
 
Nu måste jag sminka till mig här och sjunga upp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0