En sämre mamma.

Idag är en sån här dag när man eventuellt skulle kunna tänka sig att rulla ihop Elton igen och stoppa in honom där han kom ifrån. På Christian då alltså, gravid är inte att föredra...Eller fan, kanske nästan. 
 
En sån här dag när man inser att det absolut värsta som skulle kunna hända är ju självklart att det händer Elton nåt allvarligt, att han inte skulle finnas mer...men fan om man inte skulle ta o sova ut ett par nätter innan man tog tag i sörjandet. Lite på den nivån. (Jag säger alltså inte att jag vill att han ska dö, så att jag får sova. Men om det nu var tvunget att bli så.)
 
 
Jag misstänker att den där helvetesperioden som appen pratade om, kanske kom någon vecka sent på vår kille. konjävlastant gnäll. Skojar inte. Samt dålig sömn på nätterna och knappt ingen på dagarna. Nu har dessutom gåstolen gått sönder (!!!!!) så det enda han vill är att bli buren, eller att krypträna på mattan. Dock inte själv..näe, han ska aldrig vara själv. 
 
Och matningen är ju också en pärs men det har nog mest med bitarna i 8månadersburkarna att göra. Vi är glada om en måltid tar under timman, lite den. 
 
Jag har iaf idag bakat bröd. Så medan jag sitter här och blir en sämre mamma genom att va bitter för att DET ÄR JOBBIGT OCKSÅ så ska jag iaf äta nybakt bröd. (plus att imorgon kommer sundron och bubblet. Då ska jag duscha och kamma mig och sånt) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0