barnfritt i Stockholm

Natten till lördag, då vi skulle åka till Stockholm hela familjen, vaknade Elton med 39,5 i feber. Så jägarns typiskt! Han och Christian fick bli hemma och jag satte mig i bilen och åkte mot Stockholm. (Kändes som att jag skulle på semester i flera år, var alldeles pirrig)
 
Förutom avsaknaden av Elton och Christian blev allt precis som det skulle. Jag inhandlade även Peak-jackan jag bloggade om i något tidigare inlägg. Älskar den så. Är för gammal för att frysa, jag känner det. Jag har frusit klart. 
 
Iaf så var det skaldjursmiddag och Flashdance och vin på Amaranten. Allt var skitbra. Full pott! 
 
 
Också skönt för att jag hann knappt fram till Stockholm så var Elton så gott som feberfri (37,8) så jag behövde inte ens oroa mig över honom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0