Telefonbilder.

Jaaaahaaaaa, ni tänkte att jag skulle blogga också. Okejdå. 
 
Jag har noll att berätta om så jag tänkte att jag ska visa mina senaste bilder med telefonen och kanske så komma på nåt lite halvvettigt att skriva om. 
Här sitter Elton på sin bobby car som han fått av stenis. Det var det om det. 
 
Elton fick ett alldeles eget orginalmatchställ från sin mormor som varit i Portugal ett par veckor. Till den hörde även en mask på Ronaldo som nu ligger nånstans, krullig av fukt och med avätna öron. 
 
Ett gäng bullar jag bakade här om dagen. 
 
Jag och Stina lämnade barnen hemma med sina pappor och åkte till Ullared för storshopping. Himla bra dag och mycket vettigt köptes. Bland annat köpte Stina tre par uggs (eller liknande iaf, orginal var det väl inte) på en affär utanför Gekås. Inget konstigt med det. Vi verkar ha tänkt ganska rätt som åkte den nittonde, innan lön och bidrag och mitt i veckan. Klart det var mycket folk med vi behövde aldrig köa, varken in eller ut (hade en man före mig när jag skulle betala) 
 
Det här tog jag idag och skickade till syrran. Om Motalakommun som tvingas anlita privata företag för att få tag på familjehem. Samtidigt som de klagar över att de privata aktörerna inte har hem i deras närhet. De konstaterar också att de betalar 50-100 000 för dessa tjänster och det innebär att vi skulle kunna dubbla vår vårdavgift. minst. ;) NOG om detta jobbprat. Iaf en bild ur min telefon. 
 
Väl inzoomad bild på vårt fågelbord. Det var en fågel där och vände och jag kan konstatera att förgamla Digestive går inte hem hos fåglarna. 
 
Ganska nyss skickade jag denna till Christian för att visa att vår son nu tar sig in även i sovrummet. Trösklar är inget problem då han bara tar och lyfter gåstolen och vandrar över. Som man lyfter på en kjol ungefär. Får väl stänga varenda dörr i hela hemmet snart. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0