Söndag.

Igår klockan 21.00 sov hela den här familjen. Så även hunden.
 
Därför var det en ganska tidigt morgon med välling och myz i sängen framför tvn innan vi vuxna fick frukost. Ska lätt annamma "fika på sängen" som mina föräldrar alltid höll sig med. Jag kanske bloggat om detta förut, men det är iaf kaffe på sängen. typ. Christian har väldigt svårt att acceptera denna helgtradition eftersom han tycker det är onödigt att dricka kaffe utan att äta frukost, samt stor drällrisk i sängen (speciellt med barn) och mest bökigt. Det hör också till reglerna att om man vill tugga på något ska detta vara kaka/bulle. Ännu svårare för mr att acceptera socker innan halv sju på morgonen. Nåja. vi jobbar på det.
 
Sen facetime:ade vi med våran fina Stockholmsfamilj <3 
Hade så jäkla gärna lyckats filma Nils åt er eftersom han dansade Gangnamn style och sjöng sånger för oss. "Hjulen på bussen snurrar runt runt runt. Runt hela bilen" och dom där ni vet. 
 
Sen sprang jag. Nu ska jag få det att låta som att det inte var mer med det, men faktum är att jag blev sur på Christian för att han inte stoppade mig att springa fast jag har döont i halsen, så jag sprang sur och mitt snabbaste liksom i hopp om att få hjärtmuskelhinnevatusandetnuheterinflammation så att han minsann skulle få se. 
Det resulterade alltså i en väldigt bra runda och nu är jag istället nöjd och inte så sur längre. Istället blev jag sur när han inte sa "ååå, vad bra du är" utan istället sa "Men jag ska ju inte lägga mig i, sa du ju" alltså jag orkar inte med mig. haha. 
 
Nu sover Elton och jag ska passa på att kolla på lunch och sånt där ni vet. 
Mors! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0