Fars dag.

Idag är det fars dag. Jag hyllar fadern till barnet genom att ligga på kammarn o va precis vrålilsk för att jag hostar så mycket att jag inte kan sova. Inte under natten och inte nu. 

Jag kunde sova, tills Christian fick larm och hostan satte igång igen. Lagom tills den äntligen gick över så ville Elton upp mellan fem o sex. 

Sen ville hunden ha uppmärksamhet och satt och gnydde i ett hörn. Har varit nära att mista livet ett par gånger. - (jag alltså. Inte hunden.) 

AAAAAaaaaHHHhhh ska jag föralltid  skriva sånna här opeppa inlägg? Jag kanske istället ska ta o duscha o låtsas som att det är världens bästa dag. IN YOUR FACE GUDjäkel. Han får ta mycket skit alltså, these days.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0