En rutin.

På söndagar äter vi pizza i sängen och kollar på film. Gärna skräckis så jag tänkte berätta om de senaste vi sett. 
 
Först ut har vi Deliver us from evil  som vi såg i tron om att det var en skräckis. Och det kanske går under den kategorin, men jag var inte så rädd. Det var iaf en bra film. 
 
 
Nummer två ut var Jessabelle (alltså inte Annabelle som man först tänker på kanske.) Helvetes vad rädd jag var ibland här alltså. Och hade ungefär trehundra teorier om hur allt låg till. "Nu vet jag, så här är det" sa jag titt som tätt. 
 
 
Och så igår då så såg vi The Babadook och den var egentligen bara otäck. Inte speciellt spännande eller så att man var sugen på att få veta hur allt skulle sluta. Utan jag var nog bara rädd. 
 
SÅ. varsågod att njut av skräckisarrrrr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0