Rösträtt och mors dag.

Idag har varit en bra dag! Bästa, bästa årstiden. Njut!!
 
 
Jag, Christian och Elton gick till stan (Röstade på vägen) och mötte våra mammor (Elton hade ju redan sin med sig) samt Isabell. Vi gick till vår gamla gård där det var loppis! Mys där alltså. Vi fikade i bersån och sen gick vi till Rojas och åt lunch. 
 
Sen glass i stora lass (jag håller på att laborera fram den perfekta glassen, har hittills kommit fram till våffla med saltlakrits, guldnogat och ?? den sista jävla smaken sitter inte än. Måste testa mer, må det ta hela sommaren. Tipsa gärrrna så testar jag! 
 
Nu är vi hemma igen och Christian ska träna och jag ska hänga med min lille kille <3. Han har åkt skyttetrafik mellan mormor och farmor hela dagen så nu längtar jag efter att ha honom lite själv ett tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0