Ursäkta kass bildkvalitet

Kroppen är ju jäkligt fantastisk ändå, tänk att för två veckor sen var min mage helt himla enorm. Eller jag var ju inte den största gravida i mannaminne, men ändå. 

Såhär ser jag ut nu. Och gjorde egentligen redan en vecka efter förlossningen.

Det är ju faktiskt helt sjukt vad fort det gått. Klart den är degig och inte så stark, men ändå.

När Elton hade kommit ut var jag två kilo från min "startvikt". Eller jag vet inte riktgt var jag startade, men vikten vid inskrivning på mvc. Då hade jag förmodligen gått upp något kilo redan. 
Som han ammar nu känns det som jag borde väga ungefär 30 kilo idagsläget, men har inte vägt mig sen bb. 

Fascinerande är det iaf! 


Kommentarer
Postat av: Elin

Men alltså, din mage är ju fasiken snyggare än min är, å då har jag inte varit görgravid precis, eller ja, aldrig. haha

Svar: Jag tror dig iofs inte riktigt. Min är ju mest som hud utan nåt under. Men fräsigt ändå hur fort det går.
Ellen

2014-03-07 @ 19:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0