Sen sist har vi...

(klara, färdiga, gå..)
 
Haft besök av farfar Bill, till Elton och Isabells stora förtjusning.
 
testat babygymmet. Succé är ju fel ord. 
 
...Babysittern funkar bättre. 
 
Haft besök av Cissi och Sabina. 
 
Fixat i vårt hem. Eller Christian har fixat. Elton tittade på.
 
Möjst.
 
Försökt lära Elton att krypa..(!?) Christian tycker att man vet ju inte förrän man försökt om det är för tidigt att krypa. Som bilden visar gick det sådär, men de kämpar vidare. 
 
Fått våfflor hos Bill och LIsa. 
 
Igår var vi i Mjölby en snabbis och handlade och hälsade på vissa stenar lite snabbt, det fick jag visst ingen bild på. Bra helg! Jag ska nog till Mjölby imorgon också, nu börjar jag kunna Elton så pass att jag blir lite rastlös här i Vadstena, känner att jag behöver jobba mit utåt och aktivera mig lite. ÄNTLIGEN infinner sig den känslan, ingen är lyckligare än jag! (Äntligen är så fel ord, det har ju inte gått ens fem veckor sen han kom. Men det känns som jag suttit och tragglat med det mesta i flera år. Tiden går liksom på ett annat sätt såhär i början med spädis)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0