Restaurang - check.


Idag har vår snygga bebis fått hänga med på restaurang. 
Elin, Sandra, Kamilla, Charlie och Eric kom till Vadstena och vi bestämde oss för att gå till Valven och äta lunch. 

Elton sov så fint i sin vagn 

Sen vaknade han, vilket jag märkte sist av alla. Lagom till vi skulle gå ville Elton äta. Sket la vi i och gick ändå. 
Slutade med att jag bar Elton nästan ända hem. Kände mig som en hemsk förälder, hoppas han överlever. 

Gott och trevligt med besök och utflykt iaf. Marie var här på förmiddagen också. 

Jag har även fått fram mina kläder jag hade innan jag var gravid. Ville typ gråta när jag åter igen hade på mig mina helt vanliga favojeans. 
Ny rutin: hur risig jag än känner mig så ska jag alltid se till att vara ren och värdigt klädd. Iaf när jag går utanför dörren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0