OppfinnarEllen

Jag har funderat ut två mycket bra lösningar, så. jävla. briljanta. 
 
Här ska ni få höra:
 
1. POSTEN, kanske dags att förnya sig lite, lite, lite grann? Modernisera sig ett litet snäpp? Helt värdelöst att man måste gå och köpa ett frimärke för att skicka ett brev, man behöver ju oftast bara ett liksom. 
Ska vi göra så här; en app (eventuellt) där man köper en kod som skrivs på kuvertet, säkert inte idiotsäkert men det är inte mitt jobb att lösa, i vilket fall måste det ju gå att lösa på något liknande sätt. 
 
2. Skärmdump som tar filmklipp. Jag saknar möjlighet att "klippa ut" delar av filmer/youtubeklipp etc. det finns säkert någon lag som skyddar filmer så det inte är möjligt, men borde det inte vara samma med bilder. 
 
SÅ. Kom ihåg var ni läste det först. Hojta när jag kan börja använda dessa tjänster. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0