H-älg

I fredags fick vi hit Isabell och det är alldeles underbart det! Gud vad jag saknat henne känner jag. Så nu är vi en fullständig familj som är mycket glada. 
 
Ursäkta ofräsch chey, men klockan var typ sju eller så. Hade inte riktigt gått upp än. 
 
Så har vi haft lite trrrevliga besökare. Vi fick fina klädesplagg och bjöd på tårta. 
Sen gick Christian och Björn till Hörnet på en öl och jag kände mig avis som inte kunde bli med. Men sen bestämde jag mig för att kamma till mig, rycka upp mig, ta mig i kragen etc. etc. Jag älskar ju att vara med det där lilla livet. Det är fan dom som ska vara avis. SÅ. Jag ska också sluta tänka att jag misslyckats med amningen i tre veckor, för det är ju precis tvärtom...vi har ju lyckats hittills, än helammar jag och han går upp i vikt som han ska. SÅ. Färdigpipplat från mig. Det är jävligt mycket jag just nu i Eltons liv, och jag hade en vision över att vi skulle vara så himla jämställda jag och LCK, men nu är det så att jag valde att amma och då går tyvärr inte det, för Elton måste vara mer med mig än med Christian. Och det är en så himla liten period av mitt liv, så nu vänder vi den här steken till endast lycka och glädje. 
 
Jag bjuder på lättklädd pojkvän. 

Är inte det där en ganska stor bebis på bilderna? Om man jämför med tidigare menar jag. Vi har en sovpåse till Elton, så jävla smidigt. Han bara skiter ner hela sig och man bara sketlajai, assmidigt att byta blöja. Han ser också ut som en lucia i det, älskart. 
 
Jag skulle vilja ha en filmkamera riktad mot det fönster där vi har Eltons skötplats. Hur man sömndrucket vinglar ut med blödande bröstvårtor som läcker alla möjliga kroppsvätskor och en skrikande bebis som oftast kissar en del på en och större delar av rummet. 
 
Nu gissar jag att Elton vaknar snart, han sover i vagnen medan Christian tvättar bilen och jag skulle passat på att sova, men det gick ju inte alls det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0