Full rulle.

Här hemma roar man både hund och bebis på föräldraledigheten. Lika dåligt som det gick första gången vi hade isabell (när Elton var några dagar bara) lika bra går det den här gången. 

Jag hinner ut med henne innan Christian går till jobbet och sen går vi lång sväng på dagen med vagnen, sen är Christian hemma vid fyra och då hinner vi promenera igen. 

Trädgården har nu mer "staket" så det är också bara att öppna dörren och släppa ut henne. Underbart! 


Här ligger Isabell i Eltons babynest, det är nog bara för honom att vänja sig vid att bli av med grejer då och då. 

Enda negativa är att jag är lite låst till Vadstena. Man packar ju inte gärna in hela Elton och hela hunden i bilen och ger sig av. Men tror mamma är hemma igen till helgen så då har jag tänkt att jag ska till Mjölby och hänga. 

Imorgon (onsdag) är det dags för BVC igen. Lika spännande varje gång! Sen ska vi på babymassage. 

Bye. 

Kommentarer
Postat av: drömmen

Snyggaste bodyn<3

2014-03-26 @ 07:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0