Flera besökare, flera besökare.

En stolt farmor har varit här och hängt med Elton. 
 
Och Eric, Sandra och Charlie. Jag längtar lite tills man är en sån där snygg mammi som Sundron. Fast jag kom på att jag ska inte hålla på och längta till olika stadier i Eltons liv, jag ska verkligen försöka ta det här dag för dag och njuta av han som han är just nu. 
 
Nu gissar jag att bebisen snart vaknar, vi har varit ute på promenad. Mitt nya mål är att komma ut minst en gång per dag. Jag gick så "snabbt" att jag fick håll och andades sådär som när man har sprungit. Så jävla skönt. Då tog det ändå bara typ en kvart. Kroppen är lite tagen.
Jag ska också alltid försöka göra allt jag vill, och inte tänka att det är jobbigt att följa med Christian till Motala och köpa tv t.ex. som jag gjorde igår. det är bara att vänja sig nu att packa in och ur allt hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0