En liten utflykt.

Idag skulle ju vi åka till Mjölby. Det var så himla nära att jag sket i det. Jag satt hemma i amningsångest och tyckte att en promenad på förmiddagen här i Vadstena var alldeles lagom när allt bara suger fan hela tiden för inget fungerar med mig som förälder, lite den visan.

Men så tänkte jag om och åkte ändå. Kaffe, bulle och isabellmys hos mamma och sen ammade jag like a fukkin' baws. Var så jävla lycklig och nöjd och allt bra som går för att det inte gjorde ont. Underbara liv <3 

Ni ser ju vilken jävla mätt mage som ligger där. Nu älskar jag den här ungen ännu ännu mer. 

Sen åkte vi till kojan och hängde med Chrille lite, sen hem till sköna gröna Vadstena. 

Bra dag! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0