En liten, liten vecka.

Idag har Elton funnits i en enstaka liten pyttevecka. Det är ju ingenting! 
 
Det firade han med att tappa sin navelsträngsrest, till sina föräldrars stora förtjusning. Samt att åka till Motala och köpa ny tv och en bröstpump. Jag och Christian var tamejtusan lika peppa när vi kom innanför dörren här med "varsina" nya saker. Elton lämnade dock aldrig bilen så vi fick lita blint på varandras omdöme. "Köp vilken tv du vill du" sa jag lite lätt när LCK äntrade Elgiganten. bröstpumpen hade jag dock inte väntat mig så många åsikter om. 
I mössa från Eric och Sandra. 

Så har Eric, Sandra och Charlie varit här med semlor och jag har sovit nån timma. Helt sjukt hur bra man funkar bara man sover lite. Ibland räcker det att slumra typ tio minuter så är man som ny sen. (Tills man ser bilder tagna på en)
 
Imorgon kommer BVC på hembesök. Festligt! 



Kommentarer
Postat av: Sundron

Undrade LCK om säkerheten på bröstpumpen? ☺️

Svar: Hahaha. Han har faktiskt inte ifrågasatt den. Än.
Ellen

2014-03-05 @ 09:35:51
URL: http://sundron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0