En inställd dag.

Idag skulle jag och Elton åkt till Mjölby och hängt med andra mammor var det tänk. Vi skulle även hämtat hem Isabell.
Allt började väldigt bra och barnet hann till o med badas. Tyvärr bestämde sig Elton sen för att äta i över två timmar, så när han var klar slängde jag i mig lunch och snyggade till mig och vips så var klockan två och Elton hungrig igen. 
O så ringde mamma och sa att hon var i Skänninge på väg till oss med Isabell. 
 
Det var bara att blåsa av allt och gå ut på långpromenad istället. Så kan det visst gå med spädisar. 
 
Lite fler bilder från gårdagen:
Den där topsen började sin karriär i Eltons näsa och avslutades, förmodligen via vissa kroppsöppningar på Isabell, i Nils mun. 
 
 
Inte det lättaste att fotografera nån av oss men ändå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0