Det går bra nu.

Jag har haft två så himla, himla bra dagar. Det var väldigt bra innan dess också men igår och idag är jag liksom så lycklig så jag inte riktigt kan vara still när jag tänker på det. 
 
Igår gick vi först till Arletty och hälsade på Sofia och en vän till henne som måste tyckt att det var nåt fel på mig...förmodligen ännu en av hennes vänner som tror jag knarkar. Jag sa så konstiga saker om min son och om mig och om allt. Sen stormade vi där ifrån.
 
Johanna. Ludvig, Lucas, Elin och Matte kom på eftermiddagen och vi gick mer promenad och fikade (eller inte jag, jag gav Elton "fika")
 
Sen blev det natt och Elton sov mellan 21 - 02 och sen till fem. Alltså verkligen nöjd med den natten!
 
 
Idag har vi varit hos farmor Butti och ätit lunch och nu sitter jag och sjunger Brevet från Lillan för Elton. Lite den enda sång vi kan och passar ju så här när pappa Christian är på jobbet. 
 
Alltså hur blek är jag där uppe? Kanske måste lägga mig en vända i solariet i helgen. Man ser ju död ut! Elton är brunare än jag. 
 
Morsning and good bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0