BB-bilder.

Elton sover. "Passa på att sova när barnet sover" sägs det... men jag råkade dricka kaffe och då kan jag lika gärna kasta in lite bilder här. Jag kommer nog snart att ändra rutiner efter honom, för det här kan ju inte hålla i längden med så lite sömn. Dock äter han väl mer och mer sällan så det blir några timmar där emellan. 
 
Han verkar iaf tycka att det är natt från 03 ungefär. Och sen nu på förmiddagen då, så lite amning där emellan varannan timma. 
 
NOG om detta. Eller inte alls, förresten. Jag har tömt kameran på bilder från BB och försökt att inte ta med allt för mycket o-charmiga bilder. 
 
Det är så festligt att jag har en lite värk där när jag blinkar på ena ögat, "å, vad jobbigt att föda boar" Vänta du, Dellen vill jag säga till hon på den bilden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0