Sprutor.

Elton har fått sprutor idag. Alltså är det någon grej att bebisen ska vara extra glad precis innan? Känns som att det händer alla. "O vilken trevlig dam, jag skrattar mitt allra mesta" måtte Elton ha tänkt sekunderna innan. Sen den där förvandlingen till knallrött gap. Det var liksom allt man såg. 
"Å vad han växer" tänker ni, men nej. Det gör han tydligen inte. En centimeter och 400 gram sen sist, (tror det var fyra veckor sen. Inte helt säker) så han har hoppat ner en kurva hela han. Ajjabajja!! Mer mat, mer mat! 

Idag vabbar Christian, för när jag vaknade vid fem hade jag så djävulskt ont i magen. Magsjuka var min första tanke men inget hände. Sen har det fortsatt likt värkar hela dagen. Helt borta mellan varven och sen göront. 
"Avvakta du" sa kopparspiralstanten när jag trodde det var den som spökade.
Så här ligger jag och avvaktar och då Elton bara sover och sover efter sprutan så ligger han bredvid. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0