Lördag och söndag.

I lördags skjutsade jag mamma till och från Tjejvättern och sen hände det egentligen inte så mycket mer den dagen. Elton såg ut såhär:
Vi låg mest i sängen och kollade på Orange is the new black. 
 
Sen blev det söndag och jag, Elton och Elin åkte till Ikea och köpte förvaringslådor, tårtgrejjer och en barnstol. Elton var ganska pepp på sin stol. Men det bästa han vet är att stå upp, så det var lite svårt att få ur honom eftersom han vägrade böja på knäna. 
 
Idag är vi lite fastlåsta i Vadstena för bilen är på verkstaden, jag har visst isolerat mig så pass att jag knappt gått upp än, iaf inte duschat. Har påbörjat projekt fönsterputs inför dopet... tar ett fönster då och då när det passar, det gäller väl att vara ute i god tid så det inte blir kaos i slutet. Vi ahr trots allt en altan att bygga och en trapp att måla (samt städning och planering etc.etc.) tror det är 3 veckor kvar, då är vi på Norrmansö och firar midsommar i knappt en av de veckorna. Känn in stressen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0