Inför dopet.

Jag älskar att skriva listor inför saker att göra. När jag jobbar skriver jag alltid vad som ska göras under dagen och sen får man stryka - det bästa av allt. 
 
På lördag döps Elton, en liten lätt tillställning med cirkus 70 gäster (Här skulle jag vilja göra den där emojin med tom, stor blick, om ni vet. Men det här är en dator. Ingen Iphone.) Så jag har planerat den här veckan in i minsta jävla detalj. (Måste skriva upp "sluta svära" på min personliga att-göra-lista)
 
Dagens punkt är redan avklarad och dopklänningen passade! Så Elton döps i samma plagg som Christian gjorde, blev typ tårögd när jag tänkte på det. (Amnings-Ellen.)
 
Nu ska jag in på Blocket och titta efter roliga saker att köpa, mitt nya intresse. 
goodbye. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0