Grannafterwork.

Igår, en dag som inte en enda en jäkel jobbade, var vi bjudna på "afterwork" hos våra grannar. Det grillades korv och dracks gott. 
 
Edith, tre veckor yngre än Elton.
 
 
Jag hade gjort jordgubbstårta! Alltså från scratch med allt. Bottnar, vaniljkräm och hela rubbet. Den testade vi! Tänkte göra en på midsommar nämligen. Den blev god! Fast nu kommer den nog bli ännu godare nästa gång, när man fått lite feeling på vad det ska vara mer/mindre av. 
 
Vid tolv vaknade Elton som sov i vagnen (provokationen när han sover bra bara för att man själv inte vill lägga sig och vila......) så jag gick hem med honom, redo för en sån natt som vi haft i en veckas tid ungefär, somnar - vaknar 5-30 minuter senare av gallskrik - upp och gå. - somnar - vaknar 5-30 minuter senare av gallskrik - upp och gå. Men det gick faktiskt jättebra i natt! Från 12 - 05 med en matpaus. Kan låta lite för den sovkräsne, men jag känner mig så sjukt utvilad.
 
Nu sitter jag här med Elton i babygymmet och ska snart göra mig klar och skjutsa mamma till tjejvättern. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0