Bästa köpet

Älskar att vi köpte de här sofforna alltså. Dom är så himla mycket "rosé-i-kvällssolen-soffor" 
 
Eller som nu, när jag sitter här och kollar på LCK som gräver altan. "I den här värmen, stackars honom" tänker ni...och det är ungefär vad jag tänker också. Enda avbrottet han gör idag (förutom att hänga med mig och Elton) är när han åker och tränar. Han måste vara så satans varm. Jag är satans varm, och jag tittar bara på. 
 
Elton hade förresten en sjuhelvetes jobbig natt i natt igen. Men han vägde upp det en del med att sova från 7-9, med mig i morse (efter frukost och allt sånt). Känner mig trots allt sjukt utvilad. Går och tänker "Tänk att vi sov till nio" fast det inte riktigt är så fallet är. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0