Uppdatering

Hejhej! jag sitter och tittar på sista delen av Fröken Frimans krig. Efter det ska jag ge mig på barnrummet och spackla, mäta, slipa. Christian har tagt sig an köket där den härrrliga (?) målningen av sorgens träd äntligen är helt borttagen och snart är köket grått om väggarna istället. 
Se bara,så ledsen vägg det var. Och med det där valvet... Det är också ett minne blott. 
 
Åter till barnrummet. Vi har ett rum, som tidigare var del av garaget som ligger nedanför vårt sovrum, där har vi tänkt att bebisen ska få bo. Då vi har så små badrum blir det nog sköt(hihi)plats och allt sånt där nere. Just nu är det Sveriges färgstarkaste blomster på väggen där, 
Vi har äntligen hittat en fin barntapet. Vilket djungel!! Det finns precis allt och alla är så satans rejäla och färgstarka. Vi är ju lite mer för lugna tapeter, varma lugna färger och mönster. typ så. 
Vi har bestämt oss för denna: 
Det verkar även som vi kommer sno list-idén rakt av. Gillar't! 
 
Men man längtar lite tills barnet är så stort att det vill välja tapeter själv till sitt rum, för då kan hen verkligen få det precis hur hen vill med tanke på det utbud som finns. Vilken dröm! 
 
Nu pajade appletvn av nån anledning, måste fixa! Sen ska jag dra igång dagen här. Mors! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0