Sämre dag.

Å, så himla kass dag på sånna här små irriterande sätt ni vet. Till exempel vaknade jag tre och när jag preeeeecccciiiiiis somnat om vid fem så började Isabelljävel tassa runt på parketten så jag vaknade igen och sen satt hon och grät lite (vi har ju säng-avvänjning för hennes del. Hon hatar det. Men sköter sig bra!) 
Så strax innan sex somnade jag igen och då ringde Christians klocka och ja, ni hör ju. Kass start. 
 
Iaf. Kom till jobbet strax efter åtta och det var egentligen inga större katastrofer förrän jag skulle skriva ut 90 enkäter och skicka ut till våra familjehem. Då tänkte jag tydligen som en jävla efterbliven och glömde att klicka i att det bara var sida ett av fyra som skulle skrivas ut så det kom 360 papper innan jag hann upptäcka mitt misstag. Sen var det bara att börja om för det var ett satans stavfel också...på alla 360...(Vilket iofs var lika bra eftersom Isabell slickat på ingefär vartenda ett)
Jamen dårå? Då tog tonjävelen slut och sen frimärkena och där nånstans gav jag upp och skulle åka hem för att flytta in i min nya dator (hade nämligen glömt den externa hårddisken hemma. såklart) 
 
Eftersom att vi tydligen har världens knepigaste hund så vill hon just nu endast sitta ner utomhus. Jag förstår inte detta beteende. Hon gråter som ett boarn och vill ut och väl ute vägrar hon gå och slår sig ner i meterdjup snö och sitter där och funderar. Och då vill hon alltså att jag ska stå och vänta bredvid tills hon funderat klart. Om man väl lyckats dra igång henne så lägger hon sig på rygg för hon har lärt sig att drar man då i kopplet så lyckas man dra av henne selen. Alltså ni hör ju, billig hund det där just nu.
 
Så lagom irriterad även på henne kom jag in och skulle börja flytta över till nya datorn, men på något jävla vänster så lyckades jag radera min egen dokument-mapp, alltså typ allt jag egentligen ville spara. Ja, det var ju synd alla alla mina 6000 bilder från iphonen. Jag lyckades hitta på dom på nåt vänster, men fick söka på alla en och en och jag orkar knappt skriva om detta emr för jag är så trött på den här dagen. 
 
Ungefär en sån här dag:
 
Och sen småsaker också såklart, som att kranfan sprutade ner hela mig med vatten osv. osv. 
 
SÅ. Nu glömmer vi det här eländet. Kul klipp över iaf, jag kände mig precis så idag. 

Kommentarer
Postat av: Pernie

http://www.youtube.com/watch?v=mCLbU1NxBhA

2014-01-17 @ 14:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0