Nyårslöfte 2014

Mina nyårslöften för 2013 gick sådär. Jag skulle minsann alltid tvätta bort sminket med bra produkter (höll väl en vecka sen var det tvål och vatten igen. Inte konstigt att jag är rynkig redan) så skulle jag dricka mer vatten (?) detta har jag nog gjort tror jag. Jag har ju försökt skölja bort otaliga urinvägsinfektioner. 

Så 2014 kommer jag nog ta lite som det kommer, mycket ska ju förändras och inga löften kommer att ges. 

Eller jo. Ett. Jag ska sluta kriga så för att hålla kontakten med sånna som det är så uppenbart att de inte är lika pepp på kontakthållning som jag. Detta har jag egentligen tjuvstartat med redan under 2013. 
Screw you. 
(Och nej, ni behöver inte överanalysera detta stycke.) 

Nu ska jag göra mig redo för bal. Byebye. 
Hejhej Christian 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0