Laxtacos.

Jag har tidigare hyllat laxtacos (eller tortillas kanske är mer korrekt) Detta fick jag i min mun första gången på Täby Galopp
En sån här klockren dag:
Ursprungsfamiljen Wennerholm samlad. "Nu släpper vi aldrig nånsin in nån igen" sa vi och skrattade rått. 
 
Ät det nu då, om ni inte gjort det innan. Man måste ha de minsta tortillabröden! (Sjukt osmidigt tyckte Christian som packade sin lika full som om man hade stora bröd) Men det är känslan, hörni. Annars är det mest lax, chili, lime, ananassalsa, gräddfil/creme fraiche, ost, lite grönsaker man gillar och sen omnomnom. 
 
Iaf så hackade jag chili och sen kliade jag mig i alla alla näsborrar så nu har jag haft näsblod (inte forsande, men blodinäsan kanske man får säga) sen dess, samt att jag råkat klia mig i båda ögonen ungefär 200 gånger, så jag har varken sett eller känt lukt sen den där kvällsmaten. Men det var det värt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Subndron

Men åhh vad gott! Önskar att Eric kunde börja gilla fisk någon himla gång :(

Svar: Det är synd om sånna som du, som har kille med fel smak.
Ellen

2014-01-29 @ 10:05:23
URL: http://sundron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0