Hur stor häl...kan man ha?

Men hur mörkt? Hur länge? Igår städade jag ur det sista ur gamla lägenheten och då vi inte har lampor i alla rum där längre så fick jag ju lov att passa på under dagsljus. Strax innan fyra var det kolsvart och tänk att det är samma mörker utanför fönstret än! Det är ju helt knasigt när man tänker på det...

...Här har vi ätit Pittsa, kollar på The hobbit och på Sveriges Mästerkock och gått och lagt oss och sovit och sovit och sovit. Vaknat, gått upp, skjutsat Christian till jobbet, ätit frukost och läst Corren.. Och HELA tiden har det varit becksvart utanför fönstret. Inte konstigt folk packar ihop egentligen. Nu har det iaf vänt, ljuset kommer. Jihu! 

Allt från mig! Ska strax till kontoret fast jag har semester. Hur jäla lojal är jag då? Ah! 

Justja, det börjar dra ihop sig för invigning av dessa. Jag tappade ju bort träningen där bland urinvägsinfektioner, vinterkräksjukor och ännu mer urinvägsinfektioner. Nu tar jag rygg på Drömmen (och Elin om jag fattat rätt) och börjar Bodypumpa igen. Å vad smidig och härlig jag ska vara. 11 kilo tyngre än för ett år sen. Ska bara hitta gravidträningskläder, gissar att det blir något ihopplock här hemifrån. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0