Gårdagen var bråå.

Igår var en bra dag. Jag jobbade duktigt och umgicks duktigt med fina människor. Alltså att anställa en gravid borde vara bland det bästa man kan göra, för (iaf jag) jobbar så himla mycket bättre sen jag blev gravid. Älskar att sitta helt koncentrerad på nåt och stänga ute allt annat, typ som att jag går in helt i mig själv (nåt kroppen säkert övar på inför förlossningen, då ska jag ju tydligen gå in i mig själv och leverera boarnet så fint) 
 
När klockan slog lunch åkte jag till Johannatheone, Luckyluke och Ludvig och åt lunch. 
 
Sen ringde Sundron och sa att efterlunchenkaffet skulle drickas på Anthonys fik. Javisst, sa jag och begav mig. Hann bara utanför Drömmen och Lucas dörr så hörde jag ett jävla liv och tjo och tjim. "Vad är det för jävla idiot..." hann jag tänkta innan jag hörde att dom skrek "LAAAAAASSE. MAAAAAAADICKEN" och jag insåg att det var ju bara mina egna vänner med unghundar. :) Elin och Tessan alltså. :) 
 
Så Elin tog vi också med och även Kamelen kom. Och så fikades det. 
 
Sen upp till kontoret igen och sen när det var bäcksvart och jag äntligen var klar med ett mastodontutskick så åkte jag hem och rullade köttbullar till min kille som inte var hemma, för han tränade. 
 
Sen blev det Guldbaggegalan och sen godnatt. Fullt ös hela dagen, så himla gött. Isabell är hos mamma så jag ska försöka att inte röra mig allt för mycket, har nämligen fått sån himla foglossningsvärk och känner att jag gärna vill kunna tapetsera i helgen när resten av barntapeten kommer, så det blir en ganska stillsam vecka skulle jag tro. 
Linn (som fått en liten dotter, <3) sa så smart att tanken är ju att man ska kunna ta hand om barnet sen också, när det kommer. Jag hade inte riktigt tänkt så långt med min värk, jag tänkte mer att det gör ont nu och det kan jag leva med. Men det är ju synd om jag varken kan böja mig eller röra mig när jag ska passa upp på Elton framöver. Spädbarn är ju inte det mest ergonomiska man kan ha. 
 
NU. är det snart lunch, det ska bli gött. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0