Fredag i dag.

Då var det fredag. Veckans bästa dag! Man får nämligen både jobba och sen vara ledig, perfekt. (jobba = uppskattar fredagskänslan) 
 
I helgen har vi som plan att tapetsera färdigt i barnrummet och ställa i ordning allt där så att vi lite lättare ser vad vi har och vad vi inte har. Just nu är alla bebissaker utspridda över hela övervåningen. Ett halvt babygym här, en tredjedel av en vagn där. Lite den. 
 
Jag har iofs börjat ge mig på att se över alla alla kläder vi köpt/fått/sytt (okej, det blev nästan inget sytt. Men ändå) och det visar sig visst att vi har hur mycket grejer som helst. 
Så hur det än går med att få tapeter eller ej (dom är restade till 25e, det är imorgon. Hade hoppats få dom idag, håll tummjävlarna, annars blir det väl måndag...värdelöst) Så kommer jag nog att ha att göra ändå med att tvätta di där små plaggen och allt sånt fix. 

SÅ. Nu ska jag jobba vidare. Mors! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0