Väntar

Jag sitter och väntar på att Christian ska komma hem för vi ska till barnmorskan och lyssna, klämma, känna på Elton. Eller vad det nu ska göras. 
Jag roar mig såhär under tiden:
 
 
Så kommer vi gå där ifrån glada i hågen för att vi tänker att det var sista mötet och så går det väl en liten vecka så sitter vi där i väntrummet igen och hatar den där barnmorskan bara för vi gått över tiden så. haha. 

Sen ska vi fika hos mamma och hälsa på Isabell som kommer dö av lycka för hon har inte sett Christian på ett par veckor, jag har ju turen att hänga med hunden i Mjölby om dagarna men Christian har ju inte riktigt den fördelen, så nu ska vi passa på. 
Sen handla lister och mat och sen hem igen. 
 
Nu vet ni vad vi gör i eftermiddag. Mors! 
Men var är LCK? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0