Rip off.

Alltså jag gör en sån jäkla rip off och tänkte visa några februari genom åren. Så himla kul med blogg, så man kan gå tillbaka och se vad man haft för sig under alla alla år. 
 
För sju år sedan (2007) Hade jag precis flyttat till Stockholm och var tydligen svarthårig och storrökare. Jag hängde med Daniel hela, hela dagarna för vi var så himlans fattiga. 
 Här nördar jag utanför Håkans port. 
I Åre för att hjälpa mamma att välja stuga att köpa. Vilken lyx ändå!
På, håll i er, Nivå 22 på Fridhemsplan så himla frän med Palestinasjal och rastamössa och rök i munnen.
 
För sex år sedan (2008) Bodde jag fortfarande i Stockholm och hade vind i seglen för jag avgudade mitt telefonförsäljarjobb med världens bästa människor. Helgerna spenderades på Kocksgatan och framförallt på Debaser medis med Kristin. 
Jag var i Oskarshamn på fest hos Hanna och Tobbe.
 
ALLTSÅ. Tog tydligen sånna här bilder på mig själv och la upp. 
 
Kocksgatan
 
 
För fem år sedan (2009) besökte jag och Drömmen Örebro och kollade på Håkan på Conventum. 
Rasmus hade en tjej i Örebro vid tillfället och där hade vi helt tokrolig förfest och var görfulla och peppa vid typ fyra på eftermiddagen. Mer sånt åt folket! (Tror den undre bilden är Drömmens) 
 
För fyra år sedan (2010) Var jag lärarstudent i Uppsala (Men jag vet, hur knäppt?) och åkte bland annat två varv med Cinderella med Eric och Pat..Fast jag inte ens hade tänkt att åka en enda vända först.
 
 
För tre år sedan (2011) Hade jag flyttat till Mjölby och stenis uppfanns där i vevan nånstans tror jag. Jag såg Håkan (februaritradition visst) och var på Platens så ofta det gick
Den här kvällen med Pernilla, rasmus och Gustaf. 
 
För två år sedan (2012) hade jag blivit kär i den här fräna killen
Och vi var i Falsterbo och Malmö. 
Annars var väl stenis i sitt esse och vi musikquizade och vattenhålshängde
 
 
För ett år sedan (2013) (förhelvete, det här är ju inte ens längesen...hur fort går ett år?? Orkar inte.) Hade jag flyttat till Vadstena med den där tuffa killen där uppe som jag är så kär i. 
 
Den här gulliga hade även kommit till världen (och funnits ett tag) Men hur tjock? hahaha.
 
Var vi mest ute och gynnade Mjölby. Luncher och Gusto och fotopeppa tjejer på Hålet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0