Mitt i natten.

Jag drömde om pysslingar. En decimeter höga människor som rusade runt på golvet, sjukt otäckt! Så jävla typiskt mig som är helt livrädd för Näcken och sånt när jag går i skogen. Är han ens speciellt farlig? 

Här kör vi på de Svenska ur-skräckisarna istället för nymodernigheter. Nåja. 

När jag vaknade ur min pyssling-dröm hade vi strömavbrott, som tur är verkar det vara hela gatan. Hade hatat om elen gått sönder i vårt hus bara. 

Nu ska jag försöka sova vidare trots pysslingar på golvet. 
Här får ni en bild på mig som visst är på tjocken. Man kan tycka att det var lite puckat att stoppa näven i analkanalen (okej, ni ser att den inte är där va?) när Christian stod redo med kameran. Vad trodde jag? Att det inte skulle synas? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0