Min bästa film.

Våren är ju på ingång, känner ni? Alldeles himla underbart! Jag fick tidigare i morse se min favoritfilm "solfilmen" på vädret. Ni vet den där när man ser hur många minuters solljus extra man fått sedan föregående vecka. ungefär en halvtimma, fantastiskt! 
 
Nu börjar jag tänka på vårskor. Jag är ju en trogen converseanvändare och även om de såklart kommer hänga med ibland även denna vår så är jag faktiskt ganska mätt på de där skorna. Så nu ska jag leta fram den perfekta vårskon. 
 
Hur gör man egentligen? Googlar vårsko inspo 2014 och hoppas att den perfekta skon ligger där bland bilder? Jag får testa och återkomma med resultat. 
 
Kolla! Vår! Gött! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0