Hemkomna.

Här ligger jag och bloggar medan Elton ammar. Å, vad jag connectar och känner in mitt barn. ;) fast jag har faktiskt tittat ihjäl mig tills nu, men han ammar ju nonstop. Alltså nonjävlastop. Från 16 i förrgår så har han legat och ätit. Eller mjölken har ju inte funnits där jämt men helt plötsligt när jag kikade ner igår så var brösten typ större än hela Elton så det har nog hänt nåt nu iaf. Än har jag inte sett nåt eftersom han slukar precis allt som kommer ur mina stackars, stackars bröstvårtor. 

Christian gör så gott han kan här för att avlasta och servar med mat och går med Elton de få minutrarna han inte äter. 
Men det är svårt att komma ifrån att det är jag som gäller nu, i den här lilla killens liv. Jag har ju den där maten som LCK saknar. 



Igår fick vi åka hem från bb. Det var skönt! Skönt med stor säng att ligga i och ens egna grejer att plocka med. 

Idag ska vi på efterkontroll i Motala sen ska vi ut och inviga vagnen. Jag får väl lägga mig bredvid där i och amma under tiden om det fortsätter såhär. Förhoppningsvis blir han mättare nu när det inte bara är råmjölk. 
Ska fråga ihjäl dom idag på BVC om napp, för jag känner att det kommer nog gå åt en sån framöver. 


Nu ska jag dricka vatten här, sen vänta på att det blir mer morgon så man kan gå upp. 




Kommentarer
Postat av: Sundron

Hej Elton! Jag längtar efter dig!😍

2014-02-28 @ 07:45:41
URL: http://sundron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0