Här ska ni få se...

 
...ansiktet på en spysjuk. Jag fattar inte vad jag har för konstig åkomma, lite risig kista igår, en liten (eller okej, en stor) kräksning idag och där emellan har jag fått pilla i mig vatten, blåbärssoppa och lite pasta. Fast fått behålla det. Fram tills för en timma sedan då. 
Yrt. När jag hade vinterkräksjukan för några månader sedan så var det liksom ingen tvekan. Jag spydde ju så jag trodde livet rann ur mig. 
 
Ironiskt nog har våra tapeter till barnrummet kommit idag. IDAG. Vilka jävla idioter, vi har väntat sen typ tionde januari och de har varit försenade sedan dess..och så kommer dom idag, när jag inte orkar annat än att byta kanal på tvn och pilla med datorn. 
 
Iofs är jag nog lite bättre nu när jag äntligen fått kräkas, hatar att gå runt och må illa i tusen år. 
Men, men....det blir alltid lite bättre innan man dör säger dom ju. Så vi får väl se om det blir någon satans tapetsering. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0