En som inte är spysjuk.

Men jag börjar bli återställd. PRISA gud, har ni hört nåt så fantastiskt!
Idag åt jag en helt vanlig frukost med kaffe (<3) och bröd och ost och hela baletten. Här har jag legat och petat i mig resorb med tesked och blåbärssoppa och ibland alldeles för många (typ 2) klunkar vatten som jag behövt tömma ut på en sekund. 
Ser ju precis lika sliten ut frisk som sjuk, men ändå. 

Alltså livet <3 så känna det idag. Jag isolerar mig dock ett litet tag till, man vill ju inte utsätta ens sin värsta fiende för detta eviga toabesökande. 
 
Igår hämtade jag hit Isabell också, för mamma är i Åre till måndag så nu har jag något att promenera med, så himla skönt. Kommer känna mig piggare än nånsin, det är fasen det bästa med att vara helt utslaget sjuk, man tycker man är så jäkla frisk när man väl är bättre sen. 
Kolla på dom här favoriterna då. Ah. Är i vecka 39 (38+0) idag också så snart ska det ju tydligen ligga en till liten jävel där att älska ihjäl. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0