DET HAR VÄL FÖR FAN VARIT HELG.

Ganska nyss såg jag en liten dröm-familj gå förbi på torget här utanför jobbet, så himla mysiga! Mammi-Dröm Pappi-Luke och lillelilleLudde. 
 
Det har ju varit helg, det har det. Våra helger skiljer sig inte så mycket från varandra längre Det är på spåret, Ikea, spackling, och annat hemmafix som gäller. Och så lite gos med hunden
Hon gillar Elton i magen hon, iaf att ligga på. Gissar att det fortsätter ungefär så när hen är på utsidan. 
 
I lördags sa Christian "Tänk om några år när vi åker på årliga Lisebergssemestern på sommaren. Med Charlie, Ludvig och alla alla föräldrar, vad kul det ska bli" Och ja, jävlar vad kul det ska bli! Jag längtar redan! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sundron

Men åh jäklar vad jag längtar ihjäl mig nu! Bästa traditionen ska det bli.

2014-02-03 @ 15:58:35
URL: http://sundron.wordpress.com
Postat av: drömmen

Vi tar en sväng dit i sommar redan. Du kan ju åka bergbanan med Elton i babybjörnen bara, inget konstigt med det.

2014-02-03 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0