Vad jag gjort sen i onsdags.

Chhhiiiit, läser nån ens den här bloggen längre? Skämmes vad dåligt jag uppdaterar. Men sånt tråkigt ska vi inte tala om nu utan jag tänkte berätta vad jag hållt på med sedan i onsdags. 
 
I onsdags kom Caroline och Nils till oss! Vi har bakat lussekatter! 
 
Kusinerna har hängt en hel del! Bebis-Elton/EltonPelton ( som förövrigt är en TOPPENTJEJ) har kanske varit en del i vägen ibland också. 
Här åt vi lunch på Rojas i lördags och drack deras christmas chocolate med rom i. Sen kom Gustaf från Halmstad och han, Christian och Nils åkte och kollade på brandbilarna. 
 
Knappt överlycklig 2,5åring! 
 
På kvällen åt vi Vätternkräftor. Tinade lite lätt 90 stycken till oss fyra. Det finns kvar kan jag lova. Kom och ät. tack. 
 
Och sen lite fräsiga yogaposer såklart. 
Idag har vi ätit julbord på Ombergs turisthotell men det måste, herregud, få ett eget inlägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0