Måndag.

Jag har oflyt för Elton somnade i vagnen och sover ute, så jag kan inte lägga mig och sova samtidgt...(om jag inte lägger mig ute då) Detta är synd för vi sov dåligt i natt, så en lur hade suttit på sin plats. 
Kanske också är lite extra trött eftersom vi var på fest på Hantverket i lördags. Jag var iofs ganska städad och fokuserade mer på min barnfria nattsömn som väntade. 
 
Man får faktiskt bara se två bilder om man nu är så dum att man inte har faceboox. ;)
Det var en väldigt kul kväll! 
 
Och så vaknade jag på söndagen och hade varit duktig och parkerat bilen hos mamma - för att sen gå till förfesten (istället för att vara bekväm på kvällen och behöva gå den svängen på morgonen) och jag hade varit duktig och gått hem till mamma på natten och sovit där, istället för att lite bekvämt (och utan tandborste, mina kläder plus ett sånt där barn som vaknar och hörs) sova hos Eric och Sandra. Och så tog jag ett låååångt bubbelbad och sen åt jag gofrukost som mamma hade köpt hem. SEN kände jag att jag hade haft egentid färdigt så jag åkte hem och hämtade Christian (som varit på annan fest på lördagen) för att sen hämta Elton som sovit hos sin farfar (då var klockan typ halv tio, det här med sovmorgon har fått lite ny innebörd.) 
 
Nu är det ny vecka och på onsdag kommer Nils och Caroline! Då ska vi börja jobba upp julstämningen för på söndag väntar julbord på Ombergs turisthotell. Kan knappt vänta, har varit peppad sen förra året. Lätt det bästa julbord jag ätit. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0