Julbord på Ombergs Turisthotell

Julbordet i år blev, precis som förra året, på Ombergs Turisthotell. Alltså det är det bästa julbord jag vet. Allt är perfekt (utom vädret. Förra året snökaos, i år 4 plusgrader) 
Jag vet att jag funderade så himla mycket förra året (i gravidmånad 7) om vad det var för liten person som skulle sitta med där i år. Sitta med alltså. En unge så stor så hen skulle kunna sitta, och då kunde jag inte föreställa mig för fem öre vad det var för en person. 
Och vips i år så satt Elton där och det känns som att det är så självklart att han är han så jag kanske till o med visste om det redan förra året. Vem skulle han annars vara liksom? 
 
Nåja. Vi är precis lika nöjda i år! och även om det inte blir där nästa år (halva gänget bor trots allt i Stockholm, kanske måste äta där lite också) så längtar jag redan till nästa tillfälle.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0