Christians födelsedag

Igår fyllde alltså Christian år och medan han trodde att vi skulle äta på Skutan här i Vadstena och sen se vart kvällen bar oss (Elton sov hos sin farfar över natten) Så hade jag istället bokat hotell i Linköping och bestämt middag med Rickard, Björn och Amanda på 1854 på Stora Torget. 
 
Jag tänkte att om det behövs så får jag väl avslöja under dagen att vi ska till Lkpg över natten. Men det behövdes faktiskt aldrig! Vi var utanför hotellet när jag äntligen fick avslöja att vi skulle vara kvar. Då hade jag lyckats packa Christians väska i smyg och smygt in i bilen och lurat med honom till Linköping för att shoppa. Väldigt kul att det höll hela vägen! Bra och god restaurang också!
 
Sen gick vi hem till Rickard och Amanda och körde Galenpanna tills vi ville dansa loss på Harrys. Så då gjorde vi det! Eller Sliver var vi nog på förresten, det är väl samma röra allt det där va.
Dom där människorna alltså. Shit vad man gillar dom! 
 
Just nu håller Christian på att riva en del av väggen i Eltons blivande rum, så pepp på att se hur det blir när det är kalrt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0