60 minuter.

I natt, som många andra nätter, vaknade Elton en gång i timman. Alltså en gång var sextionde minut, som nån jäkla klocka. Här om natten var det klockslag 23, 24, 25 över och inatt var det på minuten hel timma. plus minus två minuter hela natten. 
 
Är inte det rätt otroligt? Av alla antal minuter han kan sova i sträck så blev det just exakt 60. Som en hel timma. Jag var tvungen att tänka efter varenda gång jag gick in till honom så att det inte var en deja vu eller att det bara gått en sekund och inte en hel timma. Gör alla bebisar såhär? Är det efter bebisar längden på en timma bestämts månne? 
 
Nu laddar jag för ännu en natt, ska forska mer i detta. Morsning! 
 
Här har ni den lilla rackar'n som ålat in sig under gåstolen medan jag backade ur bilen ur garaget. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0